§ 7. Reklamacje

Zgodnie z przepisami ustawy z 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, sklep (Sprzedawca) odpowiada wobec Nabywcy będącego konsumentem za niezgodność towaru z umową w chwili dostarczenia towaru Nabywcy.
W wypadku niezgodności towaru z umową, Nabywca może żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez bezpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy chyba, że naprawa lub wymiana towaru na nowy są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
Jeżeli Nabywca zgodnie z postanowieniami pkt. 2 nie może żądać ani naprawy ani wymiany albo, jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub, gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
Reklamacje należy składać za pomocą przesyłki pocztowej lub wiadomości e-mail wysłanej na adres sklepu.
Złożenie reklamacji zostaje potwierdzone poprzez wysłanie na adres e-mail Nabywcy informacji o przyjęciu reklamacji zawierającej między innymi numer reklamacji.
Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sklep informuje Nabywcę za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.

Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu (paragon) oraz opis problemu.

Wystarczy, że w ciągu 14 dni od stwierdzenia niezgodności towaru z umową skontaktujesz się z nami, a my zajmiemy się resztą!

Poniżej znajdziesz szczegółowe zasady zwrotów oraz reklamacji

Zwroty

Kupujący, będący konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest skuteczne, gdy zostało wysłane przed upływem tego terminu:

PALADYNAT Sp. z o.o
ul. Włościańska 18/1
01-710 Warszawa

Kupujący wysyła zwracany towar w stanie niezmienionym (nieuszkodzonym, nie noszącym śladów użytkowania, w opakowaniu fabrycznym, w folii) w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Aby zwrot był możliwy, konieczne jest dołączenie do zwracanego towaru ORYGINAŁU dowodu zakupu (paragon lub faktura).

Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu oraz zwracanego towaru.
Przykładowy formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ.

Reklamacja

Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Reklamacja w przypadku e-booków możliwa jest tylko przed użyciem przez Klienta linku umożliwiającego pobranie towaru.

Na inne produkty – szkolenia, konferencje, mastermindy, webinary, nagrania, kursy itp. – obowiązują zasady zwrotu i reklamacji opisane w REGULAMINIE na stronie.

Warunki reklamacji reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Do uszkodzonego produktu należy dołączyć opis przyczyny reklamacji oraz ORYGINAŁ dowodu zakupu.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem, opisu przyczyny reklamacji. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwracany jest koszt wysyłki towaru.

Reklamowany towar wysyłany na koszt Sprzedającego nie jest przyjmowany, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.