FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Prosimy przeczytaj nasz FAQ zanim wyślesz nam wiadomość.

1. Jakie są opłaty za dostawę?

Wysyłka na terytorium Polski:

  • Kurier Patron Service (kurier pocztowy), płatne z góry – 13,50 zł.
  • Kurier Patron Service (kurier pocztowy), płatność przy pobraniu – 18,50 zł.
  • Paczkomaty Inpost, płatne z gory – 15 zł 
  • Paczkomaty Inpost, płatność przy pobraniu – 20 zł
  • Kurier DHL, płatne z góry – 13,50 zł
  • Kurier DHL, płatność przy pobraniu – 18,50 zł

 Wysyłka poza granice Polski – 69 zł

Zamówienia staramy się wysyłać jeszcze tego samego dnia, którego zamówienie zostało złożone. Jeśli więc złożysz zamówienie z dostawą :

  • Kurier Patron Service lub DHL do godziny 12:00 w dzień roboczy, to na 99% zostanie wysłane tego samego dnia
  • Paczkomatem do godziny 10:30 w dzień roboczy, to na 99% zostanie wysłane tego samego dnia
2. Jakie akceptujecie metody płatności?
  1. Pay U
  2. Płatność przy Odbiorze
  3. Przelew tradycyjny
3. Kiedy zostanie wysłana przesyłka?

Zwykle czas wysyłki z magazynu to 24h (obejmujące dni robocze), natomiast w przypadku płatności przelewem tradycyjnym czas liczony jest dopiero od momentu zaksięgowania przez nas wpłaty na konto. W związku z tym, jeśli zależy ci na jak najszybszej wysyłce wybieraj płatność on-line zamiast tradycyjnego przelewu.  Jeśli dana produkt jest w przedsprzedaży, to całe zamówienie zostanie wysłane dopiero wraz z jego dostępnością. Przy każdym zamówieniu, podczas zamówienia i w potwierdzeniu zamówienia można sprawdzić przewidywaną datę wysyłki.   

4. Czy mogę prosić o dostarczenie paczki w konkretnych godzinach?

Niestety nie mamy na to wpływu. W zależności od tego, jaką formę dostawy wybierzesz, przekazujemy paczkę kurierowi i dalej dostawa zależy już od wytycznych danej firmy przewozowej oraz kuriera. Możemy oczywiście przekazać twoją prośbę razem z zamówieniem, jednak nie możemy gwarantować określonych godzin.   

5. Czy kurier może do mnie zadzwonić przed dostarczeniem paczki?

Niestety nie mamy na to wpływu. W zależności od tego, jaką formę dostawy wybierzesz, przekazujemy paczkę kurierowi i dalej dostawa zależy już od wytycznych danej firmy przewozowej. Możemy oczywiście przekazać twoją prośbę razem z zamówieniem, jednak nie możemy gwarantować takiego kontaktu.   

6. Co muszę zrobić, żeby otrzymać fakturę do swojego zamówienia?

Podaj w zamówieniu dane do faktury, koniecznie uwzględniając numer NIP (niezależnie czy jest to firma polska czy zagraniczna).  Wszystkie pozostałe zamówienia czyli te, w których nie ma podanego NIPu mają z automatu wystawiane paragony fiskalne. Niestety nasz system nie pozwala na wystawianie faktur bez podanego NIPu.